joi, 30 august 2007

transpiratie capitala

tot ce-i oficial trece prin capitala. Tot ce ii neoficial, trece prin acceleratu de bucuresti. Si pentru ca vroiam sa vb cu fata mea din Faget care cumva a ajuns cumva prin toate coltisoarele nebanuite ale selfului inteligent si nu numai, ma decid spontan pentru un bilet ieftin de noapte. Si numai bine ca ambasada indiei astepata sa-si serveasca bakpackerii cu hash. fain, mai! pacat ca te intreaba si daca esti heterosexual, vegetarian sau proletar. deci! acceleratul e o portie nesanatoasa de romanism jenant iar bucurestiul are noroc ca sta maria acolo. ca altfel! Ca altfel as da-o naibii azi de tara si m-as muta in apartamentul din timisoara pe care l-as extinde pana la apartamentul unor oameni care is unu in canada si altu la dracu si deci as face un pasaj prin unirii. si gata! nazisme din astea nu mi-au trecut demult prin capul cand rosu, cand galben (cine m-a pus sa-mi fac suvitze!?). dar na! am ajuns inapoi in timisoara si am primit parfum frantuzesc de cannes festival ca sa nu simt poptopul din mintile altora revarsandu-se asupra celor care n-au nimic impotriva. sa cresti unde si sa schimbi circumvolutiile cui?! cause i look at myself as the beggining of an exploration. in paranteza.

Niciun comentariu: