marți, 4 septembrie 2007

couchsurferi si shukari

uai ce n-am rabdare sa scriu in ultima vreme, mai ales cu messul asta care ma tot intrerupe din orice fac. Atentia distributiva, pe care oricum nu o prea am, imi este complet data peste cap pentru ca nu ma pot abtine sa nu raspund la oamenii care ma cauta si pe care ii caut. Asa a fost si ieri cu couchsurferii. Ma suna la sase si in zece minute ii iau de la gara cu biku. De emotie, pentru ca is primii couchsurferi, uit de vara-mea, de gagiu-miu, de tot, si ma duc sa-mi intampin gazdele. Care gazde erau niste oameni superbi si blonzi si cuplu si uai, m-am topit dupa ei. Deci Shukar Collective au fost ok pentru ca au fost ei acolo, si nici nu le mai stiu numele...apoi jam session cu Tamango in jazz club cu trupa de oameni stransi de pe la Iraf.Vrei altceva si cauti asemanarile dinacel alceva. paradoxul calatoriei, al calatorilor, fiecare cu povestea lui, tu cu a ta...ce as vrea sa tine tripul asta de 25 e ani.

Niciun comentariu: